SPORTERS

Je hebt meer fans dan je denkt, geloof ons, alleen al in je directe omgeving, maar ook daarbuiten. Je zal verstelt staan wie je allemaal willen helpen bij het bereiken van jouw droom. Wij zorgen ervoor dat jouw fans je op een laagdrempelige manier financieel kunnen (onder)steunen dankzij Fanfunding. Maar door jou te helpen, helpen ze ook zichzelf want al jouw fans krijgen met onze loyaliteitsprogramma’s er weer uniek voordeel voor terug. Bij winkels, instellingen, maar ook via een bijzonder collectors item. Ben jij een (aankomend) topsporter en wil jij meer weten over Fanfunding? Of ben je gewoon nieuwsgierig wat dat bijzondere collecters item nou precies is? Vul dan hier je gegevens in en onze topsportambassadeur belt je binnen no time terug! Ondertussen lees je hieronder de ervaringen van onze (olympische) kanjers.

Judy Baauw

Judy Baauw doet aan bmx-race (fietscross) al vanaf dat ze zonder zijwieltjes kon fietsen. Haar doel is het land te vertegenwoordigen op de Olympische Spelen in Rio de Janairo in 2016. Bmx-race is een spectaculaire sport met veel snelheid en verre sprongen. Met snelheden van 60 km/h onderaan de startheuvel denderen we met acht meiden de 400m lange baan met hindernissen over in minder dan 40 seconden. De adrenaline die je krijgt tijdens zo’n rit maakt bmx-race een geweldige sport.

Lees meer

Kimberley Bos

Na een bronzen medaille op de Jeugd Olympische Spelen in 2012 met bobsleeën met Bobteam Bos is Kimberley sinds 2013 overgestapt naar Skeleton, een slee met maar 2 ijzers. Dat betekent dat ze nu in haar eentje head first gaat afdalen. Haar droom is om met skeleton ooit de Olympische Spelen te bereiken en het liefst al in 2018! Op dit moment komt ze al uit in de hoogste competitie: de Worldcup!

Lees meer


De Verbindende Factor

De verbindende factor vindt haar oorsprong in ons dna. Wij geloven in de kracht van samenwerken, de kracht van de directe omgeving en de verbinding die men voelt bij de plaats die men thuis noemt. Samen met onze opdrachtgevers brengen wij lokale winkeliers en instanties bij elkaar met loyaliteitsprogramma’s die meer zijn dan een ‘quick win’. Nee, wij gaan voor een substantiële verandering in de manier van denken, manier van beleven van het product. Wij noemen het de win-win-win situatie, omdat naast jouw doelgroep ook jouw bedrijf/instantie én de lokale ondernemers de vruchten plukken van onze initiatieven. Onze verbindende factor is dus jouw succesformule!

      GROUPCARD
 Naar boven