VERENIGING

(Sport)verenigingen horen bij het sociale leven. Je legt er contacten, je maakt er vrienden en beleeft er veel gezellige momenten in een sportieve ambiance. Je besteedt er veel tijd en je hebt er ‘uit liefde voor de club’ veel voor over. Op het veld, naast het veld, als trainer, aan de bar, als leider, als vrijwilliger, als bestuurslid, …….. De club moeten we dus koesteren en vitaal houden. Clubliefde, de emotionele binding met je club, is daarbij de sleutel.

Clubliefde is de brandstof waar elke sportvereniging op draait. Maar, niet iedereen die zijn club wil steunen heeft de tijd en de mogelijkheden om in weer en wind en voor dag en dauw in actie te zijn. Voor die mensen is er de Clubcard, waarmee ze op een gemakkelijke manier iets met hun clubliefde kunnen doen. De Clubcard wordt tegen minimale kosten gefaciliteerd door GROUPCARD BV. Deze organisatie biedt sportclubs al meer dan tien jaar ondersteuning vanuit het zeer herkenbare motto ‘uit liefde voor de club’.

De leden, de club én ook de lokale winkeliers profiteren van de Clubcard.

De Clubcard is een product van GROUPCARD BV. De Clubcard draait op een platform waar drie partijen wijzer van worden. Uiteraard de leden zelf, maar ook hun verenigingen én de aangesloten ondernemers. Met de Clubcard kunnen de leden hun clubliefde uiten door hun club op een eenvoudige manier financieel te steunen. Dat komt goed uit, want sportverenigingen kunnen financieel altijd wel een extra zetje gebruiken.

Het uitgangspunt van de Clubcard is simpel en juist daardoor zo doeltreffend. De leden van sportverenigingen kunnen ‘uit liefde voor de club’ met hun Clubcard sparen bij winkeliers en bedrijven in de buurt. De club krijgt voor elke aankoop een bedrag uitgekeerd, en de deelnemende lokale winkeliers en bedrijven profiteren van meer klandizie en meer omzet. Een andere vorm van sponsoring dus. De leden krijgen met hun persoonlijke Clubcard korting of andere voordelen, en ze bouwen een ‘Clubcard saldo’ op waarmee zij bijvoorbeeld in de kantine kunnen betalen.

Wat zijn de praktische voordelen van de Clubcard?

Voor verenigingen is de Clubcard een aantrekkelijke manier om zonder investering/risico en zonder inspanningen extra inkomsten te genereren, en tegelijkertijd wat extra’s te doen voor de leden én de winkels en bedrijven die de club steunen. Hoe meer leden de Clubcard gebruiken en hoe meer bedrijven er mee doen, hoe meer de vereniging profiteert. Dit uitgangspunt maakt de Clubcard uniek.

Risico’s kun je als vereniging niet lopen. Als vereniging sluit je een Clubcard-overeenkomst met GROUPCARD BV. Hierin is opgenomen dat een percentage van de behaalde korting wordt afgedragen aan GROUPCARD BV. Op die manier kunnen wij de Clubcard mogelijk maken en tegen lage investeringen voor de vereniging.

Omdat er al veel komt kijken bij het runnen van een club. Zullen zelfs de meest actieve leden niet veel tijd hebben om sponsoren te werven en een loyalty programma te draaien. GROUPCARD BV regelt daarom nagenoeg alles voor de club!

Wilt u meer weten wat wij voor uw vereniging kunnen betekenen? Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op. Om alvast een beeld te krijgen kunt u een kijkje nemen bij onderstaande verenigingen.

CASES VERENIGING

JVC Cuijk

Cashless betalen in de kantine, toegangscontrole bij wedstrijden en extra voordeel voor leden, sponsoren en seizoenkaarthouders van JVC Cuijk dat is de JVC Cuijk Clubcard. Met de JVC Cuijk Clubcard krijgen leden voordeel bij lokale Cuijkse ondernemers, landelijke partijen en meer dan 2500 webshops. Met de helft van het verkregen voordeel steunen zij direct JVC Cuijk. Met het verkregen voordeel kunnen zij consumpties in de kantine afrekenen.

De Clubcard maakt het ook mogelijk om als vereniging meer te bieden aan de eigen sponsoren door verschillende communicatie middelen en een win-win-win situatie te creëren.

Lees meer...

BHV Push

Extra inkomsten genereren door je eigen leden te activeren om aankopen te doen bij je eigen sponsoren en overige aangesloten lokale, landelijke en online partners. Dat doet de Bredase Hockey Vereniging Push Met de BHV Push Clubcard. De Clubcard maakt het ook mogelijk om de eigen hoofdsponsors extra onder de aandacht te brengen bij haar eigen leden door de logo’s te verwerken op de Clubcard.

Vrijwilligers waarderen zonder bonnetjes door het bedrag over te maken op de Clubcard van de vrijwilliger. Zo kan de vrijwilliger consumpties afrekenen in de kantine of aankopen doen bij de aangesloten partners.

Lees meer...


De Verbindende Factor

De verbindende factor vindt haar oorsprong in ons dna. Wij geloven in de kracht van samenwerken, de kracht van de directe omgeving en de verbinding die men voelt bij de plaats die men thuis noemt. Samen met onze opdrachtgevers brengen wij lokale winkeliers en instanties bij elkaar met loyaliteitsprogramma’s die meer zijn dan een ‘quick win’. Nee, wij gaan voor een substantiële verandering in de manier van denken, manier van beleven van het product. Wij noemen het de win-win-win situatie, omdat naast jouw doelgroep ook jouw bedrijf/instantie én de lokale ondernemers de vruchten plukken van onze initiatieven. Onze verbindende factor is dus jouw succesformule!

      GROUPCARD
 Naar boven